rudegirl -

Tomorrow I know I'm just dirt

Hej blogg.
 
Operationen för Göran gick bra och han ligger nu på uppvaket så idag känns allt lite bättre.
Är hemma hos mamma och har varit här sen igår. Är ju hundvakt medans dom är borta. Har legat ute i solen nästan hela dagen idag. Himla skönt :) Kanske har man fått lite bränna å. 
Ska göra mig nått att äta sen gå ut och lägga mig igen tror jag.
Fatta ha hund hela tiden. Usch vad jag skulle krisa över att va så låst. Tycker redan det är lite jobbigt efter en och en halv dag liksom ;) Men vad gör man inte <3
Inatt blir jag ensam här hemma i spökhuset. Känns inte sådär asroligt. Men dom vänner man har är upptagna med det ena och det tredje. Ibland undrar man hur många vänner man har egentligen ;) Så jag kommer väl antagligen ligga uppe hela natten mörkrädd och panikig. (y)
 
Idag fyller min älskade pappa år <3 tyvärr så är han inte hemma utan är i Kroatien... Av alla ställen... Så det får bli tårta nån annan dag! (för tårta ska det fan bli!).
 
matdags, som sagt. 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0