rudegirl -

Frågor

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nja, förälskelse vid första ögonkastet kanske
Hur många har du varit kär i? svår fråga. tre kanske?
Är du kär just nu? nja.

Tio frågor om dig själv.
Namn? Sara Linnea Lindberg
När fyller du år? 21 Oktober
Några piercingar? 2 i nalveln, 1 septum, massa i öronen
Vad har du på dig just nu? Blå nalle puh morgonrock
Vad tycker du mest om hos dig själv? mitt intellekt ;D
Vad är du bra på? Rida hästar kanske. Vet inte riktigt :o
Vem älskar du mest på denna jorden? Typ mamma å pappa, Sonny, min katt, och mina vänner! 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? beror på storleken på sängen! :D 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Sonny, Michelle, Anna och Sebastian sen vet jag inte :P 
Vem är den roligaste av dina vänner? Anna får en alltid att skratta ^_^
Vem är snyggast av dina vänner? Oj, den va svår. Alla mina vänner är vackra! Men michelle är ju äckligt snygg. Men vi har varit osams ett tag nu. :/ men hon får räknas ändå! 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Vaknat, äter frukost nu, tittar på lite simpsons. är sjuk juu!
Vad ska du göra nu? Stanna här i soffan all day och roa mig med serier osv. 
Har du gjort något dåligt idag? nej har fan inte hunnit :/ 
Vad har du ätit idag? Några skedar gröt än så länge, hehe! en rinexin och en ipren också!
Har du duschat idag? nej inte än, men det kommer!
Är du trött nu? nope! bara lite schleten. 
Vad händer idag? Ligga i soffan och vara sjuk. Fan va kul.

Annat.
Hur mår du just nu? sjuuuk!
Är du hungrig nu? mja lite kanske
Vad är klockan nu just nu? 12.12
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen endast.

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? näe. 
Vilket är ditt favoritband/artist?- Oj, finns så många. Men Skrillex toppar listan helt klart :) Sen lyssnar jag mest på random dubstep remixer på andra låtar. 
Vad gillar du för musik? Dubstep är favoriten, sen efter det är det väl mest metal som gäller. Jag är väldigt bred. blir nån låt lite här och där från lite olika genrer.

Kärlek.
Är du kär just nu? Inte kär kanske. Nått annat.
Har du kysst någon idag? Nope!
När kysste du någon senast? oj det minns jag inte hah
Är du romantisk? nej fyfan. Hatar romantik :/
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Singel is the best faktiskt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha nej? hur fan gör man det?
Vem sov du senast bredvid? måste varit anna :*
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 23!
Hur ska din tjejen/killen vara? Smart, snäll, ödmjuk och INTE självisk för fem öre! Sen även jävligt snygg också. 

Jag och Anna <3 Alltid så jävla snygga på bild.

 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0