rudegirl -

I'm just sitting in my car and waiting for my girl

Hej blogg.
 
Legat i soffan ännu en dag. Fyfaan vad värdelöst det är. Vill dessutom shoppa. Har nå jävla shoppingabstinens så det är fan helt sjukt.. Önskar jag va rik. Är pank tyvärr. Kommer vara pank typ resten av året osv. Hatar mitt fattiga liv. Funderar på att sälja en massa shit och shoppa istället. Önskar det gick buss till stallet så jag skulle kunna sälja min bil. Då hade man fått lite slantar!! 
Fan i helvete jag måste ju ha nånting som är värt pengar?... Typ mina jeffrey campbells och min ipad. Men dom behöver jag. Så det kommer inte på fråga. Bajsliv. Får bli asbra på poker eller nått haha.
 
Ska passa på att typ fixa mina ögonbryn och naglar och annat tjejstuff som måste göras under dessa sjukdagar. Möjligtvis plugga lite också. wäh. 
 
Vill bli frisk nu.... 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0