rudegirl -

Now that, that shit should be against the law

Hellu blogg.
 
Idag har varit slödag hemma. Behöver fler såna dagar! Men antingen är jag i stallet eller så träffar jag alla mina stackars kompisar som fan aldrig får se mig förrän dom tjatat röven av sig, så mycket tid har jag över! Men idag har varit en skön dag där jag bara varit hemma. Har precis duschat och gjort den obligatoriska morgonmysen med Mahatma the cat. Ska snart iväg och hämta Sonny i stan sen ska vi hem till han och chilla lite. Mysa med gris och bara vara typ. Blir götttttttt. Ska ta hem henne för en tredje gång också är det tänkt. Blivit så jävla mycket krångel med diverse familjemedlemmar och ängsliga katter så hon har fått flytta tillbaka dit två gånger nu. Men nu snart ska det väl gå bra hoppas jag... 
 
Osminkad och fräsch, check
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0