rudegirl -

Do we really need it to find our love?

Hej blogg.
 
Håller på att göra frukost. Ska snart åka iväg till hästen. Sen vet jag inte vad som händer. Kanske ingenting ska få hända för en gångs skull. Det kanske skulle vara skönt att vara hemma en dag. Vet inte riktigt. Jag borde vara i skolan.
Japp, det borde jag verkligen.
 
Jag har ingenting att säga. Men jag tycker om att min blogg finns. Jag gillar att bekräfta för mig själv och för hela internet att jag finns. Det känns som att kanske finns det någon där ute som känner samma saker. Eller som kanske har jätte tråkigt och bara läser bloggar hela dagarna. Det känns i alla fall bra att nånstans, nån gång på dagen så tänker någon på mig. 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0