rudegirl -

Help me find a way to dream within this nightmare

Mina barn kommer aldrig få lov att tacka för att dom får bo hemma. Dom ska alltid få vara välkomna. 10 år eller 50 år.
 

Hej blogg.
 
Trött på det mesta. Som vanligt.
Pappa ringde och berättade att dom har ringt från verkstan. Min bil går ej att laga. Eller ja, klart det går. Men det kommer kosta mycket mer än vad bilen är värd.
Som tur är har jag min moppe just nu. Men kommer inte ha den så länge till heller.
Det hade inte varit något problem för mig att inte ha något fordon, om det inte var för att det inte går nån buss ut till min häst. Jag tar mig inte dit utan nått typ av fordon.
Så jag tänker krisa lite över det sen spara pengar till en ny bil. Och hoppas att jag har moppen så länge. Kommer jag inte ha, men ändå. Tacka fan för restskatt. 
 
Ska äta upp maten jag gjort sen dra iväg till stallet. Blir förhoppningsvis klar där så fort som möjligt för ikväll är det Paranoia på kasern. Kommer bli kul hoppas jag. Roligare än att sitta hemma i alla fall.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0