rudegirl -

If it hurts baby please tell me

Hej blogg.
 
Har spenderat mina dagar i örnnästet. Och på Seaside.
 
Seaside var så dåligt i år! Jag känner i alla fall personligen att jag blivit alldeles för bortskämd med kålgårn för att kunna tycka att magasinet ens kommer i närheten av att vara lika mysigt/kul/urflippat.
Fanns inte en enda liten gräsplätt att sitta på. Bara asfalt och lite bänkar här och där. Inte så mycket folk heller. Nästan inga alls som man kände igen. Scenerna stod för tätt och det fanns knappt nått utrymme där inne att vistas på som inte var för nära nån scen. Man kunde inte sätta sig och chilla nånstans.
Så istället för att man gick till seaside, hängde med schysst folk, kollade på lite band, så blev det bara att man gick dit för att se dom banden man ville se sen drog man därifrån på en gång. Synd :/
Men jag såg många bra band! Det är ju alltid kul! Plus att jag var där med världens bästa Sebastian och co. Så vi hade rätt så skoj ett tag ändå! Blev lite vindrickande och chillande ändå! 
Åt två gånger på max... bådar inte gott! Vägde mig idag och vägde 57 så rätt så okej ändå. Men man får ju lugna sig lite med all skräpmat innan det blir illa.
 
Nu är jag hemma och mellanlandar lite. Ska iväg till stallet om nån timme. Ska duscha tills dess och lite sånt smått. Kanske åka iväg till hosjö en sväng till mamma om jag orkar åka moppe så långt. 
Hatar att åka moppe. Blä.
 
Bilder från seaside.. så många blev det. Haha vafan gör jag för min längst ner? braattmanärsnygg
 
Jesper och Peter mina två normalaste kåmpisar
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0