rudegirl -

I'm not scared of your stolen power

Hej blogg.
 
Kommer vara aspank hela sommaren. Får ju skattepengar i juni, men dom kommer gå till att betala min hyra.
Blev även nå krångel med mitt abonemang så får betala 1000 kr på det den här månaden. 
Sen tillkommer ju den vanliga kostnaden på abonemanget på 400 kr.
Sen har jag två oförtjänta p-böter som ska betalas på sammanlagt 1000 kr.
Sen har jag en häst som jag betalat 1400 kr på i månaden. Plus lite extra beroende på vad som behöver handlas.
Sen ska jag dessutom betala resterande räkningar jag har på typ bredband osv. Kommer gå på 1000 kr ungefär.
På det så måste jag spara pengar som fan så att jag kan köpa en ny bil snart. Så lär hålla undan i alla fall 1000 kr.
Min syster fyller år om nån vecka. Min pappa fyller år 6 juni. 
Min bilförsäkring har krånglat enda sen jag fick min bil, för autogirot funkade inte. Så jag har en skuld som redan skulle ha varit betald till dom på 1000 kr.
 
Fan vad allt kostar 1000 kr....
 
Förstår ni?
Jag kommer inte få gå på nån festival i sommar, och jag kommer inte kunna köpa en ny bil. Jag kommer inte ha råd med linser den här månaden heller så jag får gå runt och se bara 4 meter framför mig ett bra tag framöver. 
Jag blir fan ledsen. Jag hatar att leva. Jag har inte ens råd med mina räkningar.
 
Jag ville bara säga det. 
 
Asgammal bild från när jag var 16-17 år och hade mina första dreads.
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0