rudegirl -

Never thought all this could backfire

Hej blogg.
 
Sitter hemma och är hungrig och försöker plugga. Jag har varit i skolan idag och skrivit tre st prov. Duktiga jag. Nu blir det väl plugg resten av kvällen och imorgon ska jag till stallet. Jag har ångest för jag hinner inte med nånting. Men det var väl ingen nyhet. Är sjukt avundsjuk på er som bara har skolan att tänka på. 
 
Ska gå upp och äta nånting och sen fortsätta. Mitt liv är så jävla roligt. Varför fortsätter man ens med den här skiten?
Just nu har jag faktiskt ingen aning om vad det är som får mig att fortsätta. Blir ju inte precis bättre med åren liksom. 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0