rudegirl -

no one is there and there is nothing to say

Hej blogg.
 
Direkt när jag kom hem från stallet råkade jag peppa till istället för att fortsätta vara inställd på att ta det lugnt. Vilket resulterade i att jag nu är besviken över att jag fortfarande är hemma och har astråkigt. Bajs. Jag som ville vara inställd på att ta det lugnt. Det är asdumt att bli pepp. Men vafan, det va ju så fint väder. Hade verkligen ingen lust att bara sitta inne. Men så fick det bli. Aja.
Tyvärr så har jag vänt på dygnet två dagar i sträck så nu kommer jag väl inte bli trött på flera timmar heller. Och film har jag aldrig tålamod att se. Får kolla lite serier jag redan har sett eller nått sånt.
Imorgon ska jag låna pappas bil och jag och Sebastian ska till Borlänge en sväng. Sen vet jag inte vad som händer. Roligare än den här kvällen lär det ju bli i alla fall.
 
Fasen vad frustrerad och rastlös jag är. Helt sjukt.
Pappa är aldrig hemma längre heller så jag är själv i en asstor fyra. Känns lite stort. Snart kommer jag bo med min fina Anna. Då kommer det inte bli ensamt då kommer det bli fullt av kärlek och liv!
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0