rudegirl -

Nothing can stand in my way

Hej blogg.
 
Snart bär det av till mamma för att hämta min gamla moppe som jag ska åka på tills min bil är fixad. Kommer bli asroligt! Tror jag. Skönt att åka moppe. Bara att ta på sig hjälmen och dra iväg liksom. Mcn va lite svårare. Då hade man ju massa skyddskläder osv. 
I alla fall, sen åker jag till stallet och förbered lite grann. För imorgon ska jag och Scarlett på vår första hopptävling! Är nervös för vet inte alls hur det kommer gå. Antingen så går det okej eller så går det åt helvete. Kan gå åt båda håll. Sover i stallet inatt för ska upp tidigt imorgon. 
 
Anledningen till att jag andas
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0