rudegirl -

Please tell my lover I'm down on my knees

Hej blogg.
 
Paranoia blev inte askul. Jag blev alldeles för full, satt inne på toan i 45 minuter. Men kunde inte spy. Fick skjuts hem vid typ halv 2 eller nått sånt. Fail alltså. Måste ha ätit dåligt på dagen eller nått sånt för drack inte så himla mycket. Tror jag i alla fall. Jag minns i alla fall allt. Folk dansade och hade kul. Men det var nästan fler människor utanför och chillade än va det var där inne. Folk som inte va medlemmar och kunde inte komma in osv. Tråkigt för då höll dom personerna alla andra utomhus. Men aja. Hade kul ett tag tills jag blev för full och illamående! 
 
Igårkväll blev det lite grill och chill i örnnästet med lite folk. Var dock jävligt trött. Nu ska jag snart iväg till stallet. Tillbaka till vardagen. Jag har lite svårt att väga upp det där med fritid/vardag. Jag vill helst ha antingen eller, inte båda två. Det stör mig när jag måste byta emellan.
Whatever egentligen. Skrillex i högtalarna innan jag åker iväg! på min eu-moppe btw. Hej jag är 15 år igen.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0