rudegirl -

Until you forget how to kill me

Hej blogg.
 
fan va SKÖÖNT! Får åka till stallet idag istället för imorgon så då missar jag inte falukalaset ändå! :D 
Jag tycker det är askul med karuseller and shit så måste ju garanterat dit liksom. Kul också att det händer nånting för en gångs skull i vår lilla håla vi bor i :) rätt så jävla dött annars.
 
Så nu sitter jag hemma och chillar lite tills jag ska åka till stallet. Jävla tråkigt att behöva åka dit så jävla sent hela tiden. Menmen! Inte mycket man kan göra.
 
Ska nog ta en dusch. Möjligtvis. Asskönt att vara ensam hemma och bara ha lite ensamtid typ. Asbra musik och lite tid då man inte behöver stressa ihjäl sig.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0