rudegirl -

Where's your girlfriend?

Hej blogg.
 
Var iväg en sväng till Hannemari på fest osv nyss men jag va inte så pepp ikväll så jag drog hem hehe. 
Nu ligger jag här i sängen ensam. Förhoppningsvis kommer Sebastian hit sen när kvällen är slut :) Vet inte vad det är med mig riktigt men det är ju fan skönare att få ligga i sin säng nykter och bara vila än att va ute och festa hela natten och bli bakis och ha en förstörd dagen-efter. Vi är väl alla olika! Det var i alla fall supermysigt att få träffa Hanne och Saga, det händer inte så ofta tyvärr :(
Har även träningsvärk som faan överallt efter gårdagens träningspass. Det tar sig, fan bra de :)
Imorgon är det söndag och jag ska till stallet. Sånt är livet inge vila här inte :)
 
tre gay sängbilder kan jag bju på! vindögd är jag å. Men vem har dött av det?
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0