rudegirl -

Fuck allt

Hej blogg.
 
Jag önskar jag hade mer pengar. Som vanligt. Vissa dagar plågar det mig mer, typ som idag. Idag hatar jag att inte ha mer pengar. Man blir lycklig av pengar.
Dels också för att min mobil håller på att skrumpna ihop helt och jag skulle behöva köpa en ny. Sucks. En Iphone 5 skulle sitta fint!
 
I alla fall så har jag varit i stallet idag. Sket i skolan idag för hade bara en lektion. Skitdumt att skita i skolan för en sån sak. Men whatever. Jag har haft jävligt dålig vecka. Man har försökt att göra det bästa av alla situationer och försökt att hålla humöret uppe men världen vill verkligen att jag ska må dåligt den här veckan.
 
Men imorgon blir det i alla fall att dra till skolan. Då är det heldag och pissdryga ämnen plus en jävla massa långa hål. Great fan va kul :)
Efteråt blir det att åka till kupolen med Michaluring! Det blir fan kul! Och häftigt!
 
Här va vi å, för jävligt längesen.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0