rudegirl -

Sleeping my day away

Hej blogg.
 
Sitter hemma nu och väntar på nå bygggubbar som ska komma hit och mäta golvet i hallen och köket. Imorgon kommer dom och lägger golv! Blir spännande att se hur det blir. Vi har ju själva fått välja så blir nog hur bra som helst ;D
Senare blire kanske att glida iväg till Sebastian eller nått sånt skoj. Har ingen lust att sova hemma när dom kommer och ska lägga golv imorgonbitti..
Vi hade skolfoto idag också. Hade asbråttom imorse och vaknade en halvtimme innan vi började så jag slängde bara på mig lite kläder och smink :( blev inte alls bra. Sen väl på skolfotot så fick jag sitta ner. Vilket sög. Jag satt helt skumt och såg dessutom jätteledsen ut på kortet så jag såg ut som en deprimerad liten hund där jag satt. Asfail. Men aja, tur man inte behöver beställa nått ;)
 
Har lite bilder från helgens bravader. Tänkte att ni skulle få se dom. Är från kvällen vi va på pitchers tror jag. Det var på hemvägen. Fulla och glada och nu har man ridit på statoilhästen också. Standard.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0