rudegirl -

Som sig bör

Hej blogg. Igår efter stallet åkte jag och hämtade Björn och vi åkte hem till mig. Sen kom Edvin och Kajsa hem ett tag och vi drack massa vodka och cider. Sen drog Kajsa och jag och resten drog ner på pitchers. Första gången jag gick dit och behövde inte visa leg! haha. Börjar se gammal ut? ;) Sen kom även Sebastian med flera ner dit. Var där till stängning och sen gick vi hem. Hade fan mycket roligare där än vad jag brukar ha där alltså! Klart en kväll som blev över förväntan. Men jävligt mystisk också. Mötte på folk jag inte trodde jag skulle möta på, fick mina dreads tuggade på, fick min rumpa taffsad på och fick nå psykbryt och cpdamp på en kille i toakön som stod och bankade på dörren fast man varit där högst 3 minuter.... Men det hör väl till! Nu äre bakis chill dag hos Sebastian som gäller för mig. Och jag hoppas att denna dag inte bjuder på nånting annat än det! Fick till en fin bild på mig och Edvin innan allt spårade ;)
Kod för att importera min blogg till Nattstad: 3619244324

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0