rudegirl -

Att bo

.... haha assoo dom där jävla kopparstaden är ju lite ambivalenta alltså. Dom skickade ett mejl idag till Michelle och frågade typ om vi båda skulle stå på kontraktet osv. Så hon skrev ja, och dom bah "ah vad bra då skriver jag ut ett kontrakt här så kan ni komma och skriva på det!". Man ba wut? haha men jaja. NU HAR VI I ALLA FALL SKRIVIT PÅ KONTRAKTET! Så 1 September så får vi tillträde till den! :) På måndag alltså. Så på måndag blir det väl att flytta en massa grejer kan jag tänka mig! Så jävla skönt att få bo någonstans och ba chilla med det. Inte behöva tänka på vart man ska bo.
Kommer dock inte ha några pengar i slutet av September för har inte fått nå jobb den här veckan? asweird. Stått tillgänglig både igår och idag men ej fått något. Det brukar man alltid få om man ställer sig tillgänglig. Brukar alltid vara brist. Men får hålla tummarna att jag får något imorgon. Har ju liksom bara jobbat en vecka i sthlm och det är allt jag har jobbat den här månaden för jag trodde ju att jag skulle börja få fast månadslön nere i sthlm så jag har ju liksom mer eller mindre räknat med det. Så september kommer bli otroligt torr månad för mig. Den här månaden är också rätt så torr för POLISEN ringde ju mig och gav mig en böter på 2000kr för krocken som jag och Sebastian var med i för några månader sen... Om man ändå hade skadat sig lite mer så att man hade fått lite ersättning? Nånting litet som läker ut helt sen. Typ en bruten arm eller nått.. ?

 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0