rudegirl -

Äventyr

Ja fifan nu är jag tillbaka!
Spenderade i förrgår kväll med att bara få in allting i mitt rum igen osv. Låg fan grejer över hela jävla golvet när jag var klar. Jävligt många saker. Men nu ikväll har jag städat och grejat så nu ser rummet hyffsat fint ut igen! Har dock fortfarande sjukt mycket grejer. Men jaja.
 
Idag drog jag och Michelle till kopparstaden och skulle lämna in inkomstuppgifter för vår eventuella framtida lägenhet. Men dom typ totaldissade oss. Tyckte inte att avtalen räckde eftersom att det inte stod hur mycket vi jobbade utan bara att vi hade jobb. Så ja vad ska man säga. Bor ju små drägg som går på socbidrag i massa kopparstaden lägenheter men vi som har jobb får ej hyra. Bra där kopparstaden (y) Men jaja. Får väl skaffa ett nytt jobb så dom ser ens fasta månadslön. Men ja, det tar ju ett tag innan man är där. Så kommer väl bo hos mamma i Hosjö tills vidare.
Sen har vi väl mest flummat runt känns det som. Tog en pizza på koppis. Så har jag bara varit hemma och landat. Så jävla skönt att vara tillbaka <3 ska in imorgon till nå ställe och lämna in ansökning till komvux så får vi hoppas att jag kommer in där också. Måste göra det! Pallar inte att livet ska stå stilla liksom.
 
Idag flyttade även Gris till Sandra i Ludvika och ska bo där tillsvidare tills det har löst sig. Kan ju inte ha henne hemma för då dör alla i allergi. Lite heartbreak att lämna bort min bebis men tror hon kommer trivas superbra där borta så det blir nog bra <3
 
Vi e so pretty
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0