rudegirl -

Dag 2

Den här dagen gick till och med saktare än igår. Så himla trött. Men jag fick världen bästa nyhet idag! Dom har hittat en ny som kan ta min tjänst, och hon ville börja redan nästa vecka, so guess what? Jag behöver bara jobba veckan ut!! :D så JÄVLA lättnad att bara behöva jobba tre dagar till och inte 7.

Det kommer bli jobbiga tre dagar men nu är det i alla fall överkomligt! Sen så kommer jag åka till Falun så fort jag kan tror jag.
Lite ångest börjar komma för att jag kommer att bo så långt ifrån Sebastian. Men det är nog vad som är bäst för oss båda. Han ska ju plugga och måste fokusera på det. Och jag måste... well, bo överhuvudtaget. Och jobba in cash. Så det är som det är. Det blir säkert bra ändå. Jag har ju min bil och kan åka ner hit lite närsomhelst eftersom att jag lägger mitt egna schema. Och hans plugg kommer antagligen också vara ganska flexibelt. Men ändå, mitt hjärta gör ont. Jag kommer sakna han så mycket när jag bor i Falun. ååhåh.
 
Han är det absolut finaste jag har och är den bästa personen på hela jorden
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0