rudegirl -

Nej tack Stockholm

Hey fuckerzzzszz
 
Va och kollade på två till rum igår. Men inget som ledde till någonting heller.
Så jag gav upp.
Orkar inte gå runt och vara orolig längre för att allt ska skita sig. Det verkar liksom inte lösa sig, och dom enda som hyr ut rum är typ jätte weird folk. Ja nae jag vet int ja.
 
Jag mejlade min chef och sa att det hade skitit sig. Så jag väntar på svar. Men som det ser ut nu så blir jag falubo igen. Vilket faktiskt känns helt rätt.
 
Det är väldigt överskattat stockhkolm, måste jag säga. Folk får det att verka som värsta paradiset. Det är ej paradiset kan jag ju säga.
 
- Folk är otrevliga. Man kan inte gå och handla någonting och förvänta sig en glad folk i kassan. Nae, dom är sura. Alla är sura. Alla är stressade och springer runt och är allmänt sura och stressade.
- Tunnelbana är skitdrygt. Det är F U L L T med folk. Precis överallt. Man får trängas som fan.
- Folk är riktiga slirare här. Samhällsklyftorna är STORA. I varje hörn sitter en tiggare, åker du tunnelbana så kan du räkna med att tiggare kommer fram till dig och vill ha pengar där du sitter och dom vägrar gå iväg tills dom fått något. Fylletrattar härskar över tunnelbanan. Dom finns överallt. Man känner sig inte trygg, och folk är inte trevliga.
- Man har inte som vanlig dödlig råd att bo i stan, så man får bo utanför stan i nån förort. Och tunnelbanakort kostar 900 kr för en månad. Och eftersom att om man ska ta sig någonstans så tar det så lång tid så blir det aldrig så att man är i stan utan man håller sig utanför i sin förort. Vilket gör att det blir otroligt onödigt att ens bo i en större stad liksom.
- personligen så har jag dessutom inga kompisar här nere. Kommer inte ha någonting att göra. Alla är ju i Falun. Bara Sebastian som är här, och han har knappt tid för mig, han ska plugga. Så nae.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0