rudegirl -

Story of my life

Alltså mitt liv bara fortsätter att försöra för mig
 
En halvtimme innan jag skulle dra och kolla på det där rummet så smsar plötsligt fittan som hyrde ut att oops jag har visst hyrt ut det till någon annan.
Jag är så otroligt förbannad så svordomarna i världen räcker liksom inte till. Men jag ska försöka hålla humöret uppe i detta inlägg.
 
Ja i alla fall. Horan som hyrde ut och jag hade bokat träff idag för några veckor sen. Lite surt tyckte jag att behöva åka hem tidigare från semestern för att kolla på rummet osv men jaja, det får det ju vara värt eftersom att jag då äntligen skulle behöva slippa bo i en flyttkartong och kunde ta det där jävla jobbet med fett bra lön som jag har fått.
En dag innan vi åkte ifrån västkusten så smsade jag henne och bekräftade vår tid. Att jag fortfarande var intresserad av att komma dit. Slynan svarade aldrig men jag tänkte att jaja hon kanske glömde svara. Sånt händer. Jag smsar henne imorgon istället. Jag borde ha anat ugglor i mossen men näe. Jag var naiv.
Sen åkte vi hem igårkväll och jag va fett pepp på att kolla på rummet. Men jag hade ju inte fått något svar. Men jag täntke att jag skulle ringa henne Idag nu på morgonen och bekräfta tiden.
Jag skrev ett sms imorse och frågade om jag fortfarande skulle komma eftersom att jag ej fick något svar några dagar tidigare.
Då svarar äcklet "OJ.. Trodde att jag hade smsat dig. Rummet är redan uthyrt så lol lol tråkigt för dig" ungefär.
 
J A G  Å K T E  H E M  T I D I G A R E  F R Å N  M I N  S E M E S T E R  F Ö R  D E N  T R A T T E N S  S K U L L
 
Jag åkte hem två veckor innan jag börjar jobba för att sitta här i mitt rum i stockholm och ha skittråkigt för den där jävla hyndans skull.
Jag har väl för fan ingenting att göra här?
 
Jag har mejlat till min chef att jag antagligen inte kommer att hitta något boende och att jag antagligen inte kan börja jobba där. Så jag kommer antagligen bli falubo inom kort igen.
 
Vad kul det ska bli med långdistans. Och inte höll jag uppe humöret i detta inlägg heller.
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0