rudegirl -

Tada

H A R  B E S T Ä M T  M I G !
 
... för att dreadsen ska bort. Jag pallar helt enkelt inte längre. Förut var dom långa och fina och ordentliga. Sen tog jag ur löshåret och dom blev mycket kortare än vad jag trodde och inte alls lika tjocka. Visste såklart att det skulle bli en viss skillnad på hur tjockt håret skulle se ut att bli. Men det blev verkligen mer skillnad än vad jag trodde att det skulle bli :( Har gått runt nu i nån månad och verkligen sett så himla sloig ut i håret. Bah skatbo. Men jag hade till en börjar tänkt att stå ut och typ vänta tills dom blev längre. Men nu på senaste så har annat krångel börjar framana sig. Dom börjar växa ihop i hårbotten, dom börjar bli mattor allihopa(helt platta), och är dessutom inte alls snygga längre på nått sätt. Plus att jag saknar att kunna göra lite saker med håret. Inte bara vakna och bah jaja. Nej, som sagt. Har haft dom i snart två år och jag känner inte att dom ser ut så som jag vill att mitt hår ska se ut. Välvårdat och fint! Den där sloiga hippiestilen som många kör på har jag aldrig någonsin velat vara en del av, och medan dreadsen fortfarande var långa och slanka så såg dom liksom inte så himla hippie ut. Men nu på senare dagar så gör dom det. Och det är helt enkelt inte riktigt jag att se ut så!
 
Och kamma ut dreads har jag gjort förr. Det är relativt enkelt och inte så drygt som man kan tro. Har ju liksom bara låtit dom vara och aldrig virkat och hållt på. Så det blir nog bra. Sen så vore det typiskt mig att komma om typ ett år och skaffa dreads igen haha. Men jaja, det är väl sån man är. Kul med förändring. Får väl köra på typ dreads/inte dreads vartannat år eller så ;)
 
bilder från när dom fortfarande var snygga
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0