rudegirl -

Then we will all die together

Heyheyehye
 
Min kropp sa ifrån till slut och jag har blivit sjuk. Japp, superförkyldning ba pang som ett brev på posten. Vill nästan tacka lilla bakterien som bor inuti mig <3
Så idag har jag varit hemma från jobbet och blir hemma imorgon också. Sen på söndag så flyttar jag hem igen.
Jag känner mig så himla nere av allt detta så jag har väldigt svårt att vara glad just nu.
Jag och Michelle ska flytta ihop den 1 september i en lägenhet i Norslund. Och jag tror att det kommer bli skitjävlakul och asbra. Och behöver inte oroa mig över vart jag ska ta vägen. Så det är en väldigt bra nyhet, men som sagt just nu kan jag inte bli glad oavsett. Måste återhämta mig lite först. Men att bo med sin bästa vän är inte helt fel! Pusspådigjänta <3
Jag kanske låter bloggen vara så länge. Jag vet inte. Vi får se.
Bara Sebastian kan få mig att må bra just nu. Så jag ska spendera lite tid med han. Han sov hos mig inatt och kommer strax hit igen. Det blir awesome. Samtidigt som jag vill ha mycket tid med han nu så hoppas jag ändå att helgen kommer att gå fort. Jag har så himla mycket att se fram emot när jag kommer hem. Can't Wait!
 
Och vet ni vad? Jag ska läsa Ryska på Högskolan Dalarna i höst! Det kör igång i September. Kommer också bli så himla kul!
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0