rudegirl -

tråk

Hej blogg.
 
Nu är det bestämt, jag kommer flytta till Falun sista helgen i aug.
Skitjävla tråkigt att jag inte bara kunde få flytta på en gång. Att jag måste vara här i två veckor till. Har verkligen ingenting att göra här. Skitjävla trist och inga vänner. Bara lite bekanta här å där. Så nu ligger jag här i min säng en fredagkväll och har gjort det i några timmar nu. Har jag tur så ringer min roomie upp mig så kanske vi ska hitta på någe skojj. Men jag känner verkligen blä på allt detta. Jag vill bara tillbaka till Falun nu. Men jag ska jobba två veckor först på stället jag egentligen skulle börja jobba heltid på.
Så ja. Här är jag strandsatt.
Skulle ju kunna åka ner ensam till stan men fan orka gå runt ensam då? Kan jag lika gärna ligga här.
 
åååh rädda mig någon. Kan ingen hälsa på mig?
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0