rudegirl -

We count our dollars on the train to the party

morning bloggis
 
Uppä mä tuppen och fixar mig. Hunnit duscha å greja lite. Snart ska jag iväg och kolla på det där rummet. Gick upp lite tidigare för tänkte att det skulle vara bra att ha god tid på sig att ta sig dit. Sen kollade jag sl och tunnelbanan tar tre minuter dit haha. Så ja då behövde man inte så himla mycket tid på sig då.
 
Usch är så himla trött på att bo i en flyttkartong. Har Inga möbler här förutom en liten hylla plus en madrass på golvet och alla mina kläder och saker har jag liksom i en massa ikeakassar på golvet... Va liksom ingen ide att packa upp när jag bara skulle bo här nån månad. Nu blev det ju dessutom ännu tidigare. Förut var datumet sista september men nu blev det plötsligt sista augusti... men jaja, det är väl bara tur det. Vet ej om jag hade pallat bo kvar så här en månad till -.-'
 
Ser på simpsons och äter yoghurt wiho
Mina fina ikeakassar </3
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0