rudegirl -

Weekend

Hej blogg.
 
Helgen har varit himla fullspäckad assooo. I Fredags så var jag och Michelle ut på das krog. Förfestade lite hemma hos henne och sminkade och och tog bilder, dansade och var allmänt cp som vi alltid är :) <3
Sen drog vi på kingen och det var första gången på riktigt länge som jag var ut på krogen och det faktiskt var roligt haha. Asbra. Sen på vägen hem kom det nå 17åringar och typ sprang efter oss och ville hänga med oss hem hahaha. Modiga pojkar men nja. I alla fall så blev vi så stressade av dom att vi hoppade på FEL JÄVLA BUSS. Så vi hamnade ute i slätta och stog där och sista bussen hade gått. Men som tur vad kunde vi ringa efter skjuts. Intressant kväll <3 
 
Sen så har även Sebastian varit här i helgen så jag har prioriterat att umgås med han denna helg. Det innebär även att vi inte gjort så mycket mer än att bara umgåtts med varandra och haft det mysigt. Varit iväg nån sväng och hängt lite med Nicklas osv men inga större projekt. Nu har jag precis skjutsat iväg han till tåget och ska väl börja förbereda inför imorgon för då flyttar jag och Michelle in i nya lägenheten! Så imorgon ska vi bära grejer hela dagen. wääh. Men de blir spännande!
 
BILDBOMB från fredagen vare här.
 
Btw kolla hur långt mitt hår är. Det blev så när jag kammade ur dreadsen av nån anledning? trodde det skulle vara tvärtom. Men ja, håret har väl legat lite vikt och korvigt i dreadsen så nu när det blev uträtat så blev det väl längre I guess. Himla WIN i alla fall!
 
Dansade lite. Och ja, mina revben sticker ut asmycket där uppe, jag vet. Jag är tyvärr skapt så där. Så när jag sträcker på mig så bara sticker hela den där delen av bröstkorgen ut jättemycket :( trist. Men jaja.
Så jävla bäst alltså. Precis efter att denna bild togs så DOG vi båda totalt. Jag skulle ju greppa Kjelles boob men var ej beredd på att hon inte hade BH. Fick världens chock, kanske syns på mig? hahaha
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0