rudegirl -

Westcoast

Heyyy
 
Nu har det varit ett långt uppehåll från bloggen. Lite för långt men jag kände för att ha lite semester. Har inte mått så jävla asbra heller och varit på dåligt humör så ingen ide att blogga då! Lyckas ju liksom inte hitta något boende och har ju liksom fått jobb som börjar den 25e så det är minst sagt lite panik. Måste vara ute ur lägenheten sista augusti så är verkligen panik och stress och ångest som präglar humöret just nu. Men ska åka och kolla imorgon på ett rum i en lägenhet som jag kanske ska bo i. Om dom gillar mig, och jag gillar dom. Och rummet.
 
Har i alla fall varit på västkusten i en vecka jag och Sebastian. Har varit asnajs och vi har haft jättemysigt. Varit ute och paddlar kanot, badat, solat, umgåtts med hans vänner där nere som är jättemysiga osv osv. Eftersom jag inte börjar jobba förrän 25e så hade vi egentligen kunnat stanna längre om det inte var för att jag måste vara här på plats och lösa boendet. Så jävla askefft. Menmen.
Gris var med mig ner dit också!

 Nu är jag som sagt tillbaka i sthlm då. I veckan så är det nått som heter kulturfestivalen som jag och Sebastian ska försöka gå på. Annars får vi väl se vad som händer!
 
Älskling hittade en snok i gräset som han fick lov att pilla på.
Trött Sara lägger sig nu byyyee
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0