rudegirl -

Dag 1

Hej blogg. 

Tågresan gick bra. Inga konstigheter. Var jävligt långt och jobbigt men jag började läsa fifty shades of grey och hann nästan läsa ut den också. Jag förstår varför det är sån uppståndelse runt den! Jag förstår precis varför alla pratar om den så mycket. Heelt sjuk! Alla borde ta sig en liten läsning. 

I alla fall. Nu har jag precis vaknat. Älskling sover som vanligt så länge han bara pallar. Idag ska vi käka frukost hos hans mormor och sen ska vi umgås med Jesper och Jenny och deras lilla mirakel på ca 1 år, Felicia! Så mys :D kommer även vara hemma hos dom som vi firar nyår. Kommer bli så kul! 


Min hunk asso. Vinstlott helt klart! 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0