rudegirl -

Dags att söka läkare...

Nu är jag trött på min mage. 
Den har krånglat sen jag var typ 13 eller nått. Får kramper när jag äter frukost. Och dom kramperna går liksom inte bort om jag inte ligger i fosterställning och typ ser en film i nån timme. Sen som topping på det så har jag ju endometrios och den har smärtat mig hela natten.

I alla fall så missar jag min jullovsträning som börjar nu om en halvtimme... Har försökt allt. Tabletter, massa yoghurt och ja, you name it. Vill inte min mage så vill inte min mage. That's it. Det var bara att ge upp. 

Inte precis som att jag kan lägga mig och sova nu igen. Nu är jag ju pigg. Och jag känner mig dessutom alldeles för devoted till poledancen för att behöva vara hemma över nått sånt här... Så jävla surt. Som tur är så är det träning imorgon som jag ska på. På eftermiddagen då, det är bra för då hinner min mage krångla klart i alla fall...



Ååh suur. Förlåt bloggen, men det var då självaste fan. 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0