rudegirl -

En till helg då

Hey blogg. 

Ännu en helg har gått. Asfort också. 
I fredags så åkte jag, Anders, Mange och Vulle och tittade på Johns band i Mora. Dom va duktiga! Sen åkte vi tillbaka till Falun och efterfestade hemma hos Anders. De va även Anders som fick lov att köra bilen eftersom jag inte har något körkort längre... Satt på helspänn hela tiden. Enda sen krocken så har jag varit skiträdd när jag sitter bredvid när nån kör :/ sitter och håller andan verkligen.

Jaja, igår så blev det också fest. Men hemmafest hemma hos en kompis. Det var burlesquetema så jag försökte väl så gott det gick men det slutade ändå med att jag såg ut som en sleazerockare. Men jaja! De va skojj. Gick hela vägen hem sen från fel sida av stan och bort till Norslund. Hade sällskap så det gick väl bra ändå som tur är ;) är faktiskt inge bakis idag heller. Det är det som är så bra med dag två. Man blir aldrig bakis. Såå braa. 


som vanligt så är det bara jag och John som fastnar på korten. 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0