rudegirl -

Ja god jul då

Hej blogg.
 
Idag är det julafton. Jag håller på och går runt och tvättar, städar lite och har duschat osv och om nån timme så ska jag åka iväg till pappa och fira där. Sen imorgon ska jag och andra delen av familjen åka upp till min mormor i Orsa och fira där. Var som tur var på stan igår så jag kunde köpa tejp och slå in alla presenter. Vi hade liksom ingen hemma. Men nu är det klart. Är faktiskt lite besviken över hur lite julpynt det har varit på stan. Det har ju knappt varit nånting :( Men bättre lycka nästa år. 
 
Lagom till jul så fick jag schysst julklapp av csn att jag i januari bara får 6000kr av dom. Och har ju inte hunnit jobba nånting heller. Och den här månaden fick jag bara 3000kr av dom. Så himla fail hela tiden. Så fort jag tror att jag kommer ha lite pengar att spara så får jag så lite så det knappt räcker till räkningarna. Det är min tur det. Men jaja, får väl se hur det löser sig. Har poledance lektioner att betala också.. Men dom är en HÖG prio eftersom att resten av livet är ute efter mig så är det väldigt skönt att jag gör nånting i livet som känns KUL. Mitt i all annan skit. 
 
Men jag knuffar bort tankarna på pengar just nu. Jag har inte tid eller ork att hålla på och tänka på det. Det är jul! Och på lördag är det poledanceträning, på söndag är det poledanceträning och sen på måndag så åker jag vidare till västkusten till min älskling <3 Jag hoppas dagarna komma att gå fort till helgen. 
 
Åh och jag måste berätta. Jag fick min julklapp av älskling. Ett presentkort på 500kr på makeup store! <3 Mellandagsrean here i come. Bästa presenten ever.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0