rudegirl -

Jaahaaru

Hej blogg. 

La mig ner i sängen och tänkte ge upp den här dagen där runt halv fyra men då skickade Mikaela sms och ville fika på stan så det var bara att dra sig upp ur sängen igen! Så vi var ner på stan en sväng och gick runt och kollade lite i affärer plus fikade då. Sen så hann jag även med att åka hem en sväng till Jenny. Skulle lämna hennes nyckel som jag har haft ett tag så jag blev där ett tag och åt popcorn osv. 
Nu har jag i alla fall landat i sängen på riktigt och tänker inte göra mycket mer idag. Möjligtvis ta ett stretchpass eller nå sånt. 

Mina hårfärger kom inte idag heller :( så är fortfarande blond. Men imorgon lär dom väl fan komma! 
Gjorde julskinka lite spontant igårkväll också. Huur jävla gott?






KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0