rudegirl -

Jobb och pole

Hej blogg. Sitter och äter frukost och ska åka iväg och jobba femtimmars pass i grycksbo snart. Helt okej pass. I tisdags så jobbade jag åtta timmar. Alldeles för länge när man jobbar med barn. Fem timmar räcker bra! 
 
Igår var det poledance. Och från och med Januari så kommer jag att gå en till kurs på studion! Den heter Pole FYS och är en kurs när man tränar och stretchar för att kunna klara svårare trick. Jag känner att det behövs nu när vi i gruppen hoppar upp en nivå här i januari. Så nu kommer jag ha fys träning måndagar kl 16 och vanlig poledance onsdagar 17. Kommer bli sweet! 
 
Igår tränade vi mest på vår koreografi som vi kommer att visa upp på julshowen som är på måndag. Är fett nervös och vill egentligen inte vara med men jaja! Resten av gruppen ska vara med nästan allihopa så det är väl lika bra. Jag är så himla dålig på att komma ihåg koreografier bara. 
Jaja. Tränade även på min chopper igår. Och lite andra trick som vi gjort denna kursgång. Snart är det slut! Måndag är sista passet på denna nivå. Kommer dock gå lite jullovsträningar och lite spinny pole och lite annat kul så jag kommer hålla igång ordentligt innan nästa nivå börjar. 
 
En bild på hur chopper ser ut. Video hur jag kom dit finns på min instagram! @ruudegurl



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Mia

Hej! Ville veta mer om PoleFYS och ditt blogginlägg var typ det enda som kom upp när jag googlade. Vill börja med Poledancel men alla kurser förutom PoleFYS är fullbokade där jag bor. Tror du att man kan börja med PoleFYS som nybörjare? Det kanske till och med är ett bra sätt att börja på? Har mailat dansstudion men de svarar inte och jag är rädd för att PoleFYS kursen också ska bli fullbokad. Med vänliga hälsningar Mia :-)

2015-07-21 @ 13:04:40

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0