rudegirl -

Lol

Åkte ju och besiktade bilen. Den gick igenom! Var så himla nervös. Fick däremot tre små anmärkningar men det är bara småfix. Så det är lugnt. 

Men sen efter det så behövde ju balansen återställas i kosmos. Jag får ju aldrig ha det för bra jag. Så jag fick mitt brev från transportstyrelsen att mitt körkort blir indraget i två månader... 

Så de va de de. Nog om dom tog mitt körkort på sommaren när man ändå är på semester typ. Nu blir det drygare. Och kallare. Buss here I come. 

Har i alla fall rast på jobbet nu. Försöker få tag på kvinnokliniken men deras telefonkö är alltid överbelastad så man får bara sagt i telefonen att man ska ringa nästa dag. Kuul. Kommer aldrig komma fram. Trött på att ha endomertrios smärtor nu. Menmen. Får väl pröva imorgon igen. 


Lilla finbilen asso



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0