rudegirl -

Lycka <3

Hej blogg! 
 
Idag var bästa dagen på så himla länge! Idag var det nämligen julshow på polestudion. Så idag har jag och min duktiga grupp uppträdit och grejat. Och tränat en massa tillsammans! Vi körde gemensam träning alla på klubben mellan 16-17 och sen gick vi runt och mysstretchade, tränade koreografin osv tills showen började. Har haft det supermysigt! Sen gick det ganska bra på showen också. Jag var så himla rädd att jag inte skulle få fäste på stången. Ibland har man såna dagar, där man helt enkelt inte får nått grepp och det bara är så haha. Men nejdå det gick superbra! Var många där och kollade också. Himla kul! 
Sen så gästade ju även Ibrahim showen. Poledance SM mästare och har tävlat i VM. Så sjuukt duktig kille! Det var så himla fränt att se han hålla på. Snacka om att bli motiverad haha. 
 
Imorgon åker Sebastian hem igen men de e lugnt, för om några dagar så åker jag ner till han på västkusten också kommer vi att stanna där tills den 4e januari. Så det blir en semestervecka tillsammans! Ska bli så himla skönt att ta det lugnt och komma bort lite. Har även lite jullovsträningar på studion att se fram emot och lite spinny pole pass att göra innan nästa nivå börjar i januari. Så himla mycket att se fram emot! Swooon
 
Här nedan så gör jag thigh hold och nedersta bilden gör vi open V





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0