rudegirl -

Måndag

Hej blogg.
 

Hade john och Anders här på sleepover igårkväll också. Jobbar ju tisdag och torsdag så jag har alltid långhelger. Vi såg på ny skräcfilm "as above, so below" och kan VERKLIGEN rekommendera folk att se den! Herrejesus vad läskig den var. Och bra den var.
Har haft en jättemysig och rolig helg. Önskar man slapp vardagar och bara hade helg. Precis som alla andra. Men aja. Jag har alldeles för roligt på helgerna för att vardagarna ska kunna vara det minsta roliga.
Nästa helg kommer Sebastian hit! <3 efter tre veckor ifrån varandra. Fortfarande askul med långdistans osv... Tre veckor är liksom lite för lång tid att vara ifrån varandra! Men vad ska man gö.
 
Nä nu ska jag väl duscha och försöka hitta på nånting att göra.
 
Ingen har väl förresten undgått att höra den här låten? I alla fall så är det min absoluta favvolåt just nu. Här gör han den live på David Letterman Show och han gör det så himla bra också. ååh
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0