rudegirl -

Mystiskt

Heey blogg.

Har precis skjutsat kjelle till stan och nu är jag hemma igen. Ska ta ett litet stretchpass och typ städa sen ska jag till bilbesiktningen! Wish me luck typ. Jag tror bilen kommer gå igenom men man vet ju aldrig hur värdena ser ut osv. 

Sen så fick jag precis sms att mina hårfärger har kommit! :D så dom ska jag hämta ut också. Åååh ikväll ska jag färga! För första gången på två år som jag ska färga håret. Är fett nervös och det känns fett spännande haha. Fattar inte att jag lyckats hålla ut så länge som två år. Men det betyder inte att jag tänker gå lös igen och färga en massa. Inte med vanlig hårfärg i alla fall, det sliter för mycket nu när jag vill satsa på lite längd. Däremot Directions toningarna sliter ingenting eftersom dom är toningar. Så det är dom jag ska köra på i så fall! Men ah. Får börja med att se hur detta blir!

Vad tror ni det är för färg? ;)




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0