rudegirl -

Poledance!

Hej blogg. 
 
Ååh vad slut jag är. Förstår inte hur jag ska kunna orka gå på bio. Men javisst det ska jag! Ikväll smäller det och jag, John, Kammo å Malin ska se sista The Hobbit! 
 
Vi blev filmade lite idag när vi körde double pole. Det var jätteroligt! Få göra lite trick tillsammans osv. Superkul. Men som sagt, är heelt slut nu. Skulle ha ätit bättre innan passet också känner jag. 
Sträckte även höften mitt i alltihopa. Så dumt. Men jaja. 
 
Tyvärr går ej att ladda upp videosar direkt från mobilen till bloggen men ni kan hitta dom på mitt instagramkonto och min fb. Ruudegurl heter jag på insta! :) här är vår lokal. Knäppte kort på den också idag. 
 



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0