rudegirl -

Sammanfattat

Hej blogg. 

Har varit en najs helg. Först jul och allt sen krogen osv. Är väl rätt så sliten men det är som vanligt. Har i alla fall haft jävligt kul med bra kompisar. Ikväll kanske det blir nykter utgång (var där igår också på nykter miniutgång men åkte hem tidigt eftersom jag skulle upp till träningen). För ikväll spelar vc-ps på kingen så jag funderar på att dra dit och se dom och sen åka hem typ :p har poledanceträning på söndag kl 17 så blir väl ingen alkohol. Orkar ej va bakis och träna. Vi får seee. 

Lyckades i alla fall somna lite till imorse. Kanske mycket till också. Men tror det behövdes efter denna helg haha. 

Tiden får gärna gå fort nu så det blir måndag och jag får åka till Sebastian.
 

Tre tjejer igår på busshållplatsen
Mamma och mitt kusinbarn Tor på jul
Julfirande med Vulle. Supermys. 
Jag och mina klappar hemma hos pappa


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0