rudegirl -

Sluuut

Hej blogg. 

ROSA blev håret! Känns very skumt. Får se om jag kan vänja mig vid detta haha. Hade i färgen i två timmar sen tröttnade jag. Lägger upp bättre bilder imorgon när jag har smink osv. Nu ska jag sova.  Har varit en lång dag känns det som. Kom hem alldeles bara för någon timme sen för har varit med Håkan och Filippa till kupolen en sväng + burger king efter det. Samt besiktat bilen. Och den gick igenom! 3 anmärkningar men bara småsaker som är enkla att fixa. Även gjort massa andra små ärenden. Helt slut nu. 


Jag och Filippa. Fett inne i häst grejer haha. Min mys skrutt.  



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0