rudegirl -

Två inte så snygga

Hey blogg. 

Ja men det blev väl lite äventyr. Blev bio på kvällen sen efteråt så gick jag och John och drack öl på krogen. Sen sov vi allihopa i kammos lilla etta. Va värsta mysigt att sova där det är kolsvart. Jag gör aldrig det hemma för jag blir för mörkrädd när jag sover själv så jag har alltid massa lampor på. Så de va skönt att sova bland massa andra och kunna ha kolsvart :p kanske ska våga pröva det inatt ändå? 

The Hobbit va i alla fall bra. Don't worry ska ej spoila nånting. Men den va trevlig. Gick lite väl fort bara. I ettan och tvåan la dom så väldigt mycket tid och energi på detaljerna i alla händelserna. Trean kändes tyvärr lite väl mycket som andra hollywoodproducerade filmer nu för tiden. Lite för fort och för o-ordentlig. Men det var ändå The Hobbit och den var sjuuukt bra ändå! 


Man ser ju ändå att John har 3D-glajjor på sig. Jag ser ju bara ut som att jag försökte lite för hårt att va cool ahahha 




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0