rudegirl -

Bloggnystart, heuheuh

Jag har inte bloggat på flera månader. Det blev en jävla dålig spiral när jag och Anna flyttade in i vår lägenhet i Norslund. Vårt internet slutade funka och vi har inte fått tillbaka det förrän igårkväll.
Så vad händer nu för tiden egentligen? Michelle har precis flyttat in hos mig och Anna på obestämd tid. Jag och Anna bor kvar här i vår trea i Norslund. Jag går fortfarande på kristinegymnasiet på barn- och fritidsprogrammet. Just nu har jag praktik på förskolan skutudden. Jag är hos min häst tre dagar i veckan. Och hon har varit halt sen sommaren men börjar äntligen bli lite bättre. När jag inte gör det så är jag med min älskade pojkvän Sebastian. Vi försöker träffas så mycket vi kan, men vi båda har ganska hektiska liv så ibland är det svårt. Men jag älskar han till månen och tillbaka och vi kan klara oss genom vad som helst, det vet jag. Sist jag bloggade så var det inte officiellt än att vi var ett par. Men nu har det varit officiellt i några månader. Men vi har varit tillsammans i lite mer än ett år nu. 
Jag tänkte att nu när jag har internet igen så kan jag börja blogga igen. Men jag känner mig verkligen inte som samma människa längre. Sjukt hur fort sånt kan ändras. Jag funderade ett tag på att ta bort alla mina gamla inlägg. Men sen kom jag på att det kan vara kul att ha kvar i alla fall. Men ah, vi kör nystart nu iaf. :) Jag kommer inte att slöblogga. Det kan ta ett tag mellan inläggen, för jag tänker inte blogga i onödan när jag inte har något att skriva. Gör hellre mer ordentliga inlägg lite mer sällan. 
 
Så för att börja detta kommer några bilder från fest/chillhäng som va för några veckor sen när Anton fyllde år :) 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0