rudegirl -

Fredag morgon

Hej min blogg. Är på praktiken nu. Vi sitter och har barngenomgång. Försov mig som fan idag, så jävla typiskt -.-' sen i bilen väl påväg till praktiken så var jag nån cm från att krocka för att jag svängde ut framför en bil som hade företräde. Jag är otroligt disträ och har varit i flera dagar. Allt är inte så bra just nu. Fallit ner i liten svacka och mitt sinne tar sån otroligt lång tid på sig att läka. Så det är bara att vänta ut. Tills dess får folk stå ut med att jag kommer göra en och annan derp. Men känner jag mig själv rätt så är det lugnt igen inom några dagar. På lördag ska jag ut på lite fäzt med bra människor och det kommer förhoppningsvis lyfta mig lite igen :) 

Tänker tillbaka på julen i år, som verkligen va supermysig. Första gången evah som jag hade kjol heuheu



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0