rudegirl -

Hands on the wheel

Det har varit en hektisk vecka med mycket stall, mycke häng å släng hit och dit och mycket med praktiken. Nästan ingenting som jag vill göra hinns med. Bara massa måsten. Igårkväll var det iaf fest hemma hos Sebastian med lite random folk som jag inte kände. Jag var den torraste av torraste människor och gick och la mig kl 00.00 med Seb och sen sov vi till typ 03.00 och vaknade av att festen ju var slut. Så jaja, det var bara att fortsätta sova! 
Nu är det lov. Vilken jag verkligen behöver. Verkligen verkligen behöver. Ska se om jag kanske ska jobba lite. Annars tänker jag ta det lugnare än lugnast och fortsätta vara en riktig torrboll. Fest och nöjen får ni andra pigga glada människor stå för. Här är man bara sliten. 
Tänkte i alla fall visa upp mitt senaste fynd! Är stammis på Carlings. Och här i veckan så fyndade jag en jeansjacka på rea för 149kr! Fan helt sjukt. Speciellt för att vara Carlings, där allt annars är asdyrt (men fan så mkt bättre kvalitet och snyggare än andra affärer). Så jag är nöjd som fan och våren får gärna ta och komma nån gång nu! 





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0