rudegirl -

Helgiseeen

Hej bloggieblogg. Ligger i sängen med Michelle as usual med varsin data. Imorgon börjar allvaret igen och helgen är slut. Inte för att det känns som att jag har varit speciellt ledig ändå. Idag var väl första lediga dagen på veckan och nu är den också slut. Hate my life :) Fredag kväll gick mest åt att vara i stallet, sen hämta Sebastian i Sågmyra, sen hem och sova. Lördagen var jag också bara i stallet och sen samma sak, hämtade Sebastian och åkte hem och sov. Har i alla fall hunnit med att träffa Nils idag! Gick mest runt hemma hos mig och testade MIN NYA KAMERA som jag kanske inte har berättat om. Har köpt en Canon eos 600D :) aasnajzz bluhuhuh. 
Nu äre sleepytime och upp till sjukgymnasten imorgon eftersom att jag aldrig blir nå bättre i nacken och axlarna efter krocken för en månad sen. bläh. Hoppas dä blir bra. Måste fan bli bra snart. Funkar inte att ha problem med nacke och axlar när man har praktik på dagis och en häst att sköta + ett stall för 4 hästar. Hektiska jävla liv.
 
Nattinatt.
 
Hääär är kameriseen 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0