rudegirl -

Love is composed of a single soul inhabiting two bodies

Det va en tjej i stallet och tog jättefina kort på mig och min häst en fin vinterdag. Är så glad över att just ha denna häst. Hon är så otroligt tillgiven och trygg. Känns mer som en hund än en häst. Finast i världen är hon min Scarlett. Tycker det är så kul att hon är en pytteliten arab hihi. Knappt ens en häst. Det va huur jävla kallt som helst att stå där i skinnjacka :s Och några av medryttarna i stallet som också blev fotade stod i bara klänning. Hade jag aldrig pallat haha. 
 
Ignorera att jag ser ut som ett derp sometimes. 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Silke

Vad fina ni två är!!!

2014-02-07 @ 20:34:58
URL: http://silkez.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0