rudegirl -

Jahejhej

Hej blogg!
Gud vad hektiskt livet är. Nu är jag i sthlm igen i alla fall. Har varit i Falun i några dagar och hjälpt pojkarna att städa ur lägenheten. Nu blir det snart en efterlängtad semester på västkusten tillsammans med Sebastian! Hans mor å far bor där nere så dit ska vi och blir där i en vecka eller två, nått sånt. Ska bli så himla skönt efter allt stök och städ och flyttande och allting att bara få komma bort tillsammans nånstans och vila lite. Sen när jag kommer tillbaka är det inte långt kvar innan det är dags att jobba 3 veckor i grycksbo på förskolan där. Semestervikariat. Klirr i kassan i augusti det blir najs (y) Vet dock inte hur jag ska klara hyran i Juli bara?? Hur fan ska man lösa det egentligen? Räknade i alla fall ut att jag kommer få ca 11000 kr för mina tre veckor så augusti-septembet är ju avbetade i alla fall. Bara den där Juli kvar. Hum. :( Om man frågar soc så blir man ju bara återbetalningsskyldig i augusti eftersom jag får lön då. Så då håller inte det heller riktigt. Smslån kanske?
Jaja. Ligger hemma hos Sebastian och väntar på att han ska komma hem. Jag ville stanna hemma och se på VM så han fick åka ut själv. Skulle fira sin rumskompis som fyller år idag. Men fan han kommer ju aldrig hem å VM är slut. Astråkigt att vara hemma hos nån annan själv haha.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0