rudegirl -

Det blir braaaa

wääh! Nu är jag nere i Stockholm! Jag måste påminna mig själv varje minut varför jag gör det här för annars får jag hemlängtan haha. Inte så äventyrlig av mig jag, gillar att bara ha saker så som dom alltid varit! Så den här flytten är väl en asbra träning för psyket antar jag.
I alla fall. Jag har precis landat i Stockholm med alla mina grejer. Tog bara med mig det nödvändigaste såhär i början så blev inte så mycket prylar just för mig. Däremot så slog vi ju ihop alla flyttar. Jag, Sebastian, Rasmus, David och Nicklas bestämde oss för att ta en gemensam flytt då jag, seb, Rasmus och David skulle ner till Stockholm alla tre. Nicklas grejer tog vi också på köpet men han skulle bara in till en annan lägenhet i Falun. I alla fall det jag vill komma fram till är att det blev SJUKT mycket grejer att bära runt på och packa och packa ur! Vi har hållt på stenhårt sen 08.30 imorse och nu när jag kom hit är klockan strax 22.
Men inte får jag slockna tidigt idag för det, nejnej! Om nån timme kommer Diza och nån Lukas hit och senare kommer min roomie Simon hit och lovade köpa med lite folköl. Så det är pang på med det nya sociala livet in el stockholmo. Måste säga att jag ändå känner mig fri. Fri att göra vad jag vill. Och fett skönt att vara i en stor stad där ingen känner en! Kan lätt gå till ica i mjukisar nu haha.
Katterna va btw inte alls nöjda med att få åka bil så länge... Gav dom lugnande innnan vi åkte men dom var rätt så upprörda ändå stackarna :(
 
Äsch. Det här blir bra så fort jag vant mig! Men lite hemlängtan får man väl ha.
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Lisette

Du passar väldigt bra med näsring!

2014-06-26 @ 22:05:51
URL: http://lisnknsn.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0