rudegirl -

Gief öppettider plz

Idag har vi egentligen ingenting att göra. Midsommar å allt! Det är dåligt väder, och vi har inte hunnit köpt nån alkohol. Vi var till systemet igår men det var bara helt sjukt! Det var kö helt vägen ut från systemet och bort genom gallerian. Helt stört! Så vi sket i det hehe. Palla va så desperat efter alkohol egentligen? Vi skulle ha vart i Falun hemma hos mor. Där har jag jättemycket alkohol som jag fick i present på studenten osv :D
Så vet som sagt inte vad man ska hitta på. Jag skulle vilja åka in till stan och shoppa lite. Upptäckte jävligt mycket pengar på mitt konto igår haha. Trodde bidraget som jag fått ett tag tillbaka bara kom tll maj men fick i juni också! Så jävla underbar överraskning. Men frågan är om nått är öppet egentligen? Men vi är ju ändå i Sveriges största stad, det vore väl sjukt om hela stan va stängd bara för att det är midsommar?! Nån som vet?
Min mascara är fan jätteslut och mitt torrschampoo. Verkligen dom två sakerna som man inte kan vara utan! Speciellt eftersom att jag har dreads. Tvättar ju inte dom lika ofta som ett vanligt hår så luggen behöver liksom piffas upp lite efter några dagar ;)


 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0